Grootbedrijf > Spotlight analyse

Ontdek de patronen in de data met Spotlight®

Coverage

Spotlight prioriteert de patronen die het grootste aantal klanten beschrij­ven.

Voorbeeld Coverage klanttevredenheidsonderzoek

Coverage

Voorbeeld: bij de 12,6% van de klan­ten die de kennis van de ven­noot met een 8 of hoger waar­deren én de fysieke winkel een 6 of hoger geven was het 3,4X of 57,3% waar­schijn­lijker dat ze promotors zijn.

Voorbeeld: bij de 12,6% van de klan­ten die de kennis van de ven­noot met een 8 of hoger waar­deren én de fysieke winkel een 6 of hoger geven was het 3,4X of 57,3% waar­schijn­lijker dat ze promotors zijn.

Accuracy

Spotlight laat zien welke combinatie de grootste kans op succes heeft.

Voorbeeld Accuracy klanttevredenheidsonderzoek

Accuracy

Voorbeeld: bij 83,7% van de klanten die de kennis met een 6 of hoger waar­deren én de fysieke winkel een 6 of hoger geven én kiezen voor Music & audio was het 3,7X of 64,2% waar­schijn­lijker dat ze promotors zijn.

Voorbeeld: bij 83,7% van de klanten die de kennis met een 6 of hoger waar­deren én de fysieke winkel een 6 of hoger geven én kiezen voor Music & audio was het 3,7X of 64,2% waar­schijn­lijker dat ze promotors zijn.

Spotlight is a registered trademark of MaritzCX Ltd