MKB > Multi Client touchpoints
Touchpoint of contactmoment voor uw klanttevredenheidsonderzoek

Multi Client touchpoints voor uw klanttevredenheidsonderzoek

De volgende Multi Client touchpoints zijn beschikbaar:

  • Opdracht & levering
    o.a. het orderproces, verkopers, levertijd en de levering
  • Reparatie
    o.a. expertise en kundigheid van de technicus, de benodigde tijdsduur, beschikbaarheid van onderdelen, rapportage en factuur
  • Onderhoud
    o.a. kwaliteit van het onderhoud, de tijdsduur, technicus en de rapportage
  • Huur
    o.a. communicatie en advies, beschikbaarheid, kwaliteit van de materialen en snelheid van levering
  • Installatie
    o.a. de communicatie, voorbereidingen, de installatietechnicus, benodigde tijdsduur en de geleverde instructies
  • Lost order
    o.a. reactietijd, expertise, inspanningen en duidelijkheid van de offerte
  • Demonstratie
    o.a. kwaliteit van de demonstratie, de voorbereidingen, gastvrijheid
  • Projecten
    o.a. projectmanagement, flexibiliteit, bereikbaarheid en termijnen
  • Opleiding
    o.a. inhoud van de training, expertise van de trainer, de locatie, didactische vaardigheden